koelemmer foto Frank Stolvoort

vrijdag 13 mei 2011

1 jaar bloggen en 10.000 pageviews!


Na een jaar bloggen heb ik met indekoperenketel de magische grens van 10.000 pageviews bereikt.
Dat zijn géén 10.000 bezoekers maar wel heel veel mensen die op mijn web-log terecht gekomen zijn om informatie te zoeken over planten en etherische olie. Ik heb dan ook via de mail veel vragen gehad over het destilleren van etherische olie. Soms om studenten op weg te helpen met hun eindexamenwerkstuk op de middelbare school of mensen die zelf aan de slag willen gaan. Uitgangspunt van mijn blog is dan ook om de kennis die ik vergaar te delen met anderen. Gecombineerd met de engelstalige blog, :  http://www.distillingherbs.blogspot.com/ gestart op 22 september 2010, krijg ik wereldwijd veel bezoekers die op zoek zijn naar informatie.
De statistieken van donderdag 28 april gaven het volgende beeld:

Pageviews per land  indekoperenketel


Nederland 6.716
België 1.787
Duitsland 80
Verenigde Staten 79
Oekraïne 48
Spanje 41
Verenigd Koninkrijk 38
Tsjechië 37
Frankrijk 33
Mexico 33

Pageviews per land distillingherbs

Verenigde Staten 666
Nederland 227
India 199
Verenigd Koninkrijk 198
Australië 82
Canada 67
Oekraïne 63
Duitsland 50
Maleisië 35
Turkije 35

Ik zal dus zeker doorgaan met deze blog, vooral nu het destilleerseizoen voor de deur staat.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten